LVMH
LVMH utökar samarbete med Alibaba i Kina
De två företagen inledde sitt partnerskap redan 2019. Genom det utökade samarbetet kommer LVMH att få tillgång till teknik från Alibaba Cloud, för att hjälpa till att förbättra processerna i leveranskedjan och kundinsikter.
“Förstärkningen av vårt partnerskap kommer att hjälpa oss att ytterligare påskynda tillväxten i vår omnikanalverksamhet”, säger Stephane Bianchi, group managing director för LVMH.
Kommentera artikeln
I samarbete med Ifrågasätt Media Sverige AB (”Ifrågasätt”) erbjuder Afv möjlighet för läsare att kommentera artiklar. Det är alltså Ifrågasätt som driver och ansvarar för kommentarsfunktionen. Afv granskar inte kommentarerna i förväg och kommentarerna omfattas inte av Affärsvärldens utgivaransvar. Ifrågasätts användarvillkor gäller.
Grundreglerna är:
- Håll dig till ämnet
- Håll en respektfull god ton
Såväl Ifrågasätt som Afv har rätt att radera kommentarer som inte uppfyller villkoren.