Albert
Albert ingår partnerskap med Bookbeat
“Vi ser fin potential i att addera ytterligare värde till våra kunder och är övertygade om att partnerskapet med Bookbeat kommer bli uppskattat både hos barnen och deras föräldrar. Det finns även starka synergier i våra kundbaser och en redan etablerad vana och uppskattning för digitala tjänster, vilket gör oss till en bra match”, säger Kajsa Lernestål, Marknadschef Albert.
Samarbetet inleds nu i april på de nordiska marknaderna där de båda bolagen ser störst potential initialt. Bookbeat har över 800 000 ljud- och e-böcker och finns på över 30 marknader.
Kommentera artikeln
I samarbete med Ifrågasätt Media Sverige AB (”Ifrågasätt”) erbjuder Afv möjlighet för läsare att kommentera artiklar. Det är alltså Ifrågasätt som driver och ansvarar för kommentarsfunktionen. Afv granskar inte kommentarerna i förväg och kommentarerna omfattas inte av Affärsvärldens utgivaransvar. Ifrågasätts användarvillkor gäller.
Grundreglerna är:
- Håll dig till ämnet
- Håll en respektfull god ton
Såväl Ifrågasätt som Afv har rätt att radera kommentarer som inte uppfyller villkoren.